Skip to content

Så nära, fast ändå inte

8 februari, 2012

Upptäckte imorse att David Gray ska spela i Vegas om två veckor. Och kände bara att ja, det här är ödet, jag ska se David Gray himself i Las Vegas, så är det bara! Som jag har väntat på att se honom live så är det väl klart att det är nu det händer.
Så jag köpte två trisslotter efter skolan och trodde faktiskt i ungefär två sekunder när jag hade skrapat dom att jag hade vunnit 100 000. Fick en puls på ungefär 500 och trodde att jag skulle dö.
Men såklart inte, det var bara en synvilla. Men om jag hade vunnit så hade jag vunnit gånger två.

No comments yet

Kommentera

