Skip to content

Älskade älskade Blocket

22 januari, 2012

Vad gör det att jag bara har den här lägenheten till sista maj när Blocket bokstavligt talat svämmar över av fantastiska annonser, som den här till exempel:

Fult rum i inte så mysiga Hammarkullen uthyres i ett ännu fulare hus.
Lägenheten är dock ganska fin i övrigt. Lägenheten är en 3a på 80 kvadrat och du har självklart tillgång till hela lägenheten. Kan erbjuda lyx som balkong & badkar och en avlång hall. El och bredband ingår.Vem är jag då?

Jag är en bitter osocial skåning som mest dricker vin,röker,lyssnar på musik och odlar mitt klasshat.

Förutom jag så bor här tre katter. De bor här lika mycket som jag och är man elak mot dem är jag elak mot er.

Kött är strängt förbjudet då jag är vegan och har ett hjärta så du bör vara minst vegetarian men helst vegan.

Vad du har mellan benen är orelevant.

Övrigt : Om du la din röst på något av Allianspartierna så är du inte aktuell.

Välkommen med din ansökan!

Mvh Klins

No comments yet

Kommentera

