Skip to content

Klass 1-varning?

21 januari, 2012

Det snöar ute, väldigt mycket snöar det. Klass ett-varning har utfärdats över Västra Götaland men jag kan inte tycka annat än att det blir ju så fint så fint ute. Tills man ska försöka ta sig fram då. Jag har kört ut bilen till Angered (andra sidan av stan) till Lovisas (hon som jag hyr i andra hand av) föräldrar. Där ska min bil få stå helt gratis vid deras hus tills jag behöver den igen. Kaffe och sockerkaka bjöds det på och jag kan inte låta bli att förundras över att det finns så mycket snälla människor överallt.

Nu har jag parkerat mig i soffan, handboll ska tittas på och sen har jag lyckats få tag på en anatomibok som jag bläddrar i och samtidigt försöker minnas hur det var man gjorde när man pluggade in saker. Hjälper ju kanske inte heller att den är på drygt 1000 sidor och skriven på engelska slash latin.

No comments yet

Kommentera

