Skip to content

Hej 2012!

2 januari, 2012

Riktigt bra avslutning på 2011 med en extremt trevlig nyårsafton..! God mat, mycket skratt, lekar och spex. Bilder kommer så fort någon av dom andra tjejerna lägger upp!

Mindre bra inledning på det nya året, som vanligt, tog mig inte ur soffan förrän klockan var kväll och åt allt onyttigt jag kunde hitta.

2011 då?

2011 var året då jag bodde, levde och trivdes i Edinburgh, året då jag älskade mitt jobb och mina kollegor, då jag drack öl och vin för mycket och för ofta med fina vänner, då jag hängde ganska mycket med en ganska fin engelsman, då jag fick besök av familj och vänner flera gånger om. Då det blev sisådär med träningen men när jag till slut styrde upp mig själv och var ute och sprang sena kvällar och nätter och till slut tog mig ända till tjejmilen. Det var året för två resor till Skellefteå, för fantastisk vinter och ett halvår senare för sommar sol och festival! Det var året då jag blev deprimerad för att Skottland levde upp sitt rykte och vädret var dåligt, hela, hela tiden, året för konserter, London-resor, väldigt mycket ångest över pengar, 7 veckors äventyr i Sydamerika och avslutningsvis då jag till sist kom hem lagom till julmys och hemvändande vänner..!

2011 levererade!

No comments yet

Kommentera

