Hoppa till innehåll

Wow

23 december, 2011

Då var det över. 7 veckors semsters finito. Känns jättekonstigt, som att det aldrig har hänt. Ungefär lika konstigt som det känns att vara hemma mitt i julstöket. Mamma som frågar vad jag vill ha på julbordet och en bror som undrar vad han ska köpa i julklapp. Själv ska jag ge bort souvenirer. Fast bra grejer då, inget skräp som jag annars är duktig på att ta med mig hem från semestrar.

Sen har jag ju lovat att visa bilder! Har inte alla än eftersom internet inte är min vän och dropbox som är den bästa sidan att dela bilder på gör att datorn kraschar. Jag har därför inte fått Jennicas bilder än och hon har inte mina och eftersom jag litade väldigt mycket på att Jennica skulle vara duktig med kameran så fattas det en del. Och som om det inte vore nog så är bilduppläggningssystemet här på wordpress bland det mest irriterande. Så det får bli en bildregn i form av en slideshow, utan kommentarer och sen kommer ett seriöst album upp på fejjan. Blir nog enklast så va? Håll till godo!

Detta bildspel kräver JavaScript.

 

No comments yet

Lämna en kommentar