Skip to content

Göt-la-borg

23 december, 2011

Nu kör jag, innan jag hinner ändra mig igen, innan resultatet från mitt högskoleprov passerar bäst-före-datum och innan jag hinner känna efter alltför mycket.

Sjukgymnastprogrammet vt -12 börjar den 19:e januari. Från den 1:a januari har jag (tacke vare hjälp från Hanna!) en lägenhet som väntar på mig. 1 rum och kök på 39 kvadratmeter där jag ska bo alldeles alldeles själv.

Och kommer jag nu på att det här med utbildning kanske ändå inte är nåt för mig, ja då befinner jag mig ju i Göteborg i vart fall. Kan ju faktiskt bli ganska bra det här.

No comments yet

Kommentera

