Skip to content

Vamos a la playa

3 december, 2011

Det sa en av våra porters (killarna som bar alla tält och mat mm på inka-leden) på skoj till mig, halvvägs upp på det högsta berget, dag 2 av 4, när det var så jobbigt att man trodde att man kanske skulle dö. Ojojoj vad jag önskade att jag hade legat på en strand då istället.

Och nu är vi helt plötsligt vid en strand. 4 1/2 vecka in på våran semester. I den sömniga lilla kuststaden La Paloma i Uruguay. Imorn åker vi vidare till Cabo Polonia. Där finns det ingen electricitet och man måste åka någon slags 4-hjulsdriven beach-bil från huvudvägen för att ta sig ut dit men tydligen ska det var helt fantastiskt. Uruguay verkar vara ganska fantastiskt överhuvudtaget.

Och naturligtvis har jag bränt mig i solen idag, behöver ni ens fundera på det?

No comments yet

Kommentera

