Skip to content

dagen efter dagen före alternativt sista kvällen med gänget

12 oktober, 2011

Sista riktiga dagen i det här landet har spenderats i soffan men täcke, kudde och Vänner på TV. Jag skulle ljuga om jag sa att jag inte har varit bakis idag.

Men vilken fin dag det blev igår! Först jobbade jag det allra sista passet på det där fantastiska stället där jag har trivts så bra på senaste 54 veckorna.
David Bann Vegetarian Restaurant.
Tänk om jag visste att det skulle bli så bra för drygt ett år sen när jag gick på arbetsintervju och var så nervös att jag skakade. Att jag skulle trivas så bra att det har varit roligt att gå till jobbet mest varenda dag!

Och sista kvällen med alla blev också så bra. Underbar mat, god dryck och oändligt med skratt. Och jag bröt bara ihop lite, lite på slutet när det var dags att säga hejdå.

Ikväll lagar frugan regnbågslax med västerbottensost-täcke åt oss och sen ska vi gå på bio och se Lejonkungen i 3D. Allra sista chansen till quiality-time i den här staden i det här landet med den här världens-bästa-Susanne som jag har bott med i drygt ett år. Känns helt overkligt.

Och så ska det packas, packas, packas förstås!

No comments yet

Kommentera

