Skip to content

Det är väldigt mycket ”sista..” nu

11 oktober, 2011

Jag har gått och blivit sentimental senaste tiden. Varje gång jag gör nåt tänker jag att det kan bli sista gången jag gör det i den här staden. För nu är det inte länge kvar, på torsdag går flyget och imorn är sista passet på jobbet. Precis lagom i tid för personalfesten som äger rum imornkväll. Bowling, drinkar och indisk mat. Perfekt eftersom det innebär att jag slipper organisera ett ”going-away-party” med alla fina människor från jobbet. Dåligt eftersom jag förmodligen kommer börja storgrina och göra bort mig inför alla när det är dags att säga hejdå.

uppdatering utlovas

No comments yet

Kommentera

