Skip to content

Bloggen som dog

23 september, 2011

Den 11:e oktober 2010 skrev jag mitt första inlägg här.

Då hade jag precis flyttat till en ny stad i ett nytt land och det fanns en massa att skriva om för att alla ni därhemma skulle hänga med. Men sen. Då blev ju allt vardag. Och vardag är ju varken det roligaste att skriva om, eller att läsa om för den delen. Och det blev längre och längre mellan inläggen.

Och sen då, när blogglusten började krypa på igen. Då dog min dator. Kanske kan det där vattenglaset jag spillde på den ha haft med saken att göra men så var den ju gammal och berest också.

Internetberoende som jag är så lånar jag Sus’ dator i tid och otid och ibland kommer jag in här och ser att det faktiskt fortfarande är folk som kikar in här var och varannan dag. Så vi kanske provar lite igen. För nu har det ju faktiskt hänt lite saker och allt är inte bara vardag hela tiden.

Så hallåå igen allihopa!

One Comment leave one →
  1. 25 september, 2011 18:57

    Hejhej! Trevligt att du är tillbaka! Hoppas allt är bra med dig!

Kommentera

