Skip to content

Jobb jobb jobb och lite mer jobb

14 juni, 2011

Senaste två veckorna har varit sjukt intensiva, folk har varit lediga hit och dit, det är turister överallt och nästan alla kvällar har känts som en lördag. Jag har tagit på mig extraskift efter extraskift för att försöka har råd med ledigheten som snart är här. Dessutom har jag sprungit mycket, 10 km i lördags, 6km i söndags, 8 km i måndags. Allt som allt 30 km förra veckan och förhoppninsvis 41km den här. Gött som fan men benen blir slitna när man sen lägger på 9 timmars springande på jobbet.

Idag har jag hunnit sitta ner i en halvtimme på en uteservering och sett kompisarna dricka vin och öl medan jag smuttade på en kaffe innan det var dags att pallra sig iväg till jobbet för dagens andra pass. Inte riktigt okej.

Men nu, nu väntar TVÅ lediga dagar, jobbhelg, och sen på måndag, om ganska precis en vecka så landar Carro och det blir dags för ledighet, Bon Jovi, London och The Killers!

No comments yet

Kommentera

