Skip to content

Men älska teknikprylar!

19 maj, 2011

Jag har suktat efter en sån här i ca 3 år. En finfin pulsklocka från Polar med ungefär 3 miljoner olika funktioner. Löjligt att en klocka ska kosta dubbelt som mycket som löpskorna men jag intalar mig att det blir roligare såhär, och effektivare också förhoppningsvis. Mindre chans för fusk liksom. Testkörde igår på en springtur som gick allt annat än fort, skulle kanske ha väntat lite längre med tanke på den dåliga starten på veckan.

Men nu ska jag ut och köra på riktigt, 7 km-rundan ska avklaras, mest för att jag med gott samvete ska kunna dricka mängder med vin ikväll. Sista barrundan med Ellie och Helen innan dom åker iväg. Tusen spänn på att jag kommer börja grina.

No comments yet

Kommentera

