Skip to content

Det går bra nu!

26 april, 2011

Helgen i korthet:

Lördag: Gjorde mitt första pass som supervisor-in-charge på en tok-hektisk och fullbokad kväll och det gick galant!

Söndag: Löprunda runt Holyrood-park, jobb 3-11.45 och både en, två och tre after work-drinkar med Ellie och Helen. Vi gjorde cosmopolitans och drack vit pinot noir(!!) som var helt fantastisk.

Måndag: Jobbjobbjobb till klockan 5 och vin och öl på en uteservering efteråt med Mary och Izzy (som äntligen är tillbaka från praktik i New York och marathon-löpande i London).

Idag har jag varit ledig och effektiv som aldrig förr. Klev upp halv tio och promenerade ända bort till andra sidan stan och butiken ‘Run and become’ där världens mest tålmodiga kvinna hjälpte mig att hitta ett par perfekta löparskor. Sedan tillbaka till vår sida av stan och ett 45-mins pump-pass på gymmet och efter det hem och duscha för att sen kila iväg till Botaniska trädgården och dricka kaffe i solen med Mary. Himla mysig park var det men gigantisk, jag höll först inte på att hitta ingången och sen gick jag vilse igen när jag skulle ut.

Detta bildspel kräver JavaScript.

Annat som har förgyllt dagen är telefonsamtal med världensbästaCarro och en hel del spånande och planerande med Jennica! Jag har haft sån ångest över vad jag egentligen ska göra av mig själv, hur länge jag ska vara kvar i Edinburgh och vad jag ska göra sen men nu känns det äntligen som att det börjar falla på plats litegrann.

No comments yet

Kommentera

