Skip to content

The Okavango Macbeth

21 april, 2011

Jag jobbade med Bob idag, helt fantastiska Bob som river av mer än 200 jobbtimmar i månaden på tre olika ställen för att spara ihop pengar så han kan resa till Australien och träffa sin flickvän. Bob som har världens finaste (och största) hund, Toby, och som aldrignågonsin stressar upp sig, oavsett hur mycket det är att göra.

Ett av de andra ställena han jobbar på  är The Queens Hall och just idag  råkade han bara ha en biljett över till kvällens föreställning. Vilket i sin tur innebar att jag fick gå på min allra första Shakespeare-opera någonsin! Helt fantastiskt!

Lägg till musikalen vi var till för ett tag sen och de 3 muséer jag har besökt sen jag kom hit och jag har uppfyllt min kulturella kvot för ganska långt framöver.

No comments yet

Kommentera

