Skip to content

Good times

20 april, 2011

Vilken kalasdag det blev igår, solen sken och efter en långpromenad och en timme på gymmet parkerade jag och frugan oss på en uteservering för att äta lunch och försöka bli litelite bruna.

Och när Susanne var tvungen att gå iväg till jobbet mötte jag upp med Helen, Ellie och hela deras tjejgäng för drinkar på The Villager och Assembly innan jag gjorde en avstickare för att träffa vår holländska Lilly.

Sen spårade det ur lite när Ellie hörde av sig igen och ville dansa och jag satte mig i en taxi till andra sidan stan och CabVol där det var techno-kväll med livemusik och vi satte i oss 3 drinkar och 3 shots på lite drygt en timme. Sms:et som jag fick imorse sammanfattar det hela rätt bra.

”Jeesy peeps Maria I was pissed last night!! Fun times.. but no more shots ever again! E xx”

Nu måste jag försöka få nån ordning på mig själv, om en timme har jag tid hos en frisör och jag är duktigt nervös, har ingen aning om hur man förklarar på engelska hur man vill bli klippt.

No comments yet

Kommentera

