Skip to content

Lazy sunday och inte riktigt lika lazy monday

18 april, 2011

Fick verkligen inget gjort igår, det mest aktiva på hela dagen var att gå ner till parken 100 meter bort för att sola och läsa. Beställde hem kina-mat till middag (vårrullar och friterad kyckling i sötsur sås, mums) och såg avsnitt efter avsnitt av Vänner. Ganska skönt att ha såna dagar också.

Idag är det desto mer fart, långpromenad, spinning och sen försöker jag få ordning på både norska och svenska deklarationen, jag blir så nervös och otålig av sånt här pappersarbete, särskilt när jag inte har nån ordning på nåt. Hälften av alla papper är hemma i Bureå, nerpackade i lådor och hälften ligger huller om buller i min byrå här. Det är verkligen frustrerande att ha alla saker så utspridda så här.  Jag ljuger inte om jag säger att jag har börjat längta lite efter att ha min alldeles egna lägenhet igen, med mina möbler och saker där jag kan ha ORDNING OCH REDA!

No comments yet

Kommentera

