Skip to content

Back to normal

5 april, 2011

Nu är det tomt och tyst, mamma och pappa åkte imorse och ett 12 dagar långt besöks-marathon är över. Det har i alla fall vart himla mysigt att ha dom här, att få visa hur jag bor och lever, visa upp den här staden som jag har blivit så förtjust i och framförallt att få äta mammas mat. Dessutom har vi hunnit med en tur upp till Inverness och Loch Ness (lätt det var att köra på vänster sida då!!), gått på djurpark mitt ute i The Highlands där vi hittade både tigrar och isbjörnar, bott på 5-stjärnig Bed and Breakfast ute på landet, kollat in slott och ruiner och ätit en massa, massa god mat.

Och att dessutom få fira födelsedag med familjen (har inte hänt sen jag blev 19) var inte helt fel. För så är det ju, det är ju min födelsedag idag! Och även om mamma och pappa åker hem idag så har jag ändå fått både blommor, presenter och frukost på sängen, vilken lyx!

Och inte ska det bli sämre ikväll heller, först blir det drinkar och tårta här hemma (Mary ska baka en åt mig, hur underbart är inte det??) med ett gäng skön människor och sen åker vi iväg till Morningside för att se musikalen Rent som allas våran Jerry är med i följt av ännu mer drinkar. Känns som att det kan bli en bra kväll det här!

No comments yet

Kommentera

