Skip to content

Snörvel

19 mars, 2011

Uppdatering angående förkylningen:

Jag kan fortfarande inte andas, ögonen tåras konstant, linser kommer överhuvudtaget inte på fråga och igårkväll jobbade jag i en fullsatt restaurang i princip helt utan röst vilket inte var så lyckat.

Annars då? Jotack, idag är det exakt 6 månader sen vi tog farväl av ett höstruskigt Sverige och klev på planet till Skottland. Ett helt halvår och så här länge har jag inte bott på ett och samma ställe sen jag var 19.

Jag och SpanishMaria hade stora planer för utgång ikväll men istället stannar jag hemma, kurerar min förkylning med choklad och Mamma Scans köttbullar som jag hittade på affären.

Något som är nästan lika jobbigt som min förkylning är att jag har sett det sista avsnittet av Band och Brothers (jäklar vilken bra serie det var!) men som tur är håller uppföljaren The Pacific på att tankas ner just i detta nu. Lördagskvällen är räddad.

No comments yet

Kommentera

