Skip to content

Orkar inte riktigt vara sjuk just nu

16 mars, 2011

Jag gick ut med min spanska motsvarighet igår för drinkar och skvaller efter helgens bravader.

Efter andra glaset kände jag att jag började få ont i halsen och innan jag hade hunnit hem hade feberfrossan brutit ut. Idag är det sängen som gäller, jag har läst ut Sofia Oksanens fantastiska bok Utrensningen och tittar på Band of Brothers som det tog mig ca 10 minuter att bli helt fast i. Och tycker synd om mig själv såklart.

Dessutom kliar det i hela kroppen, senaste sex veckorna har jag verkligen tagit mig själv i kragen och fått rutin på träningen. 4-5 pass i veckan har avverkats och just idag är det i vanliga fall spinning som gäller. Är jag inte frisk till imorn kommer jag börja klättra på väggarna!

No comments yet

Kommentera

