Skip to content

Äntligen helg, mitt i veckan

8 mars, 2011

En fantastisk helg har gått mot sitt slut och ändå har den knappt börjat, jag har två lediga dagar framför mig och älskar mitt schema nuförtiden.

Kvällen har spenderats med Mary, min irländska manager som kan vara en av dom roligaste människorna jag någonsin har träffat. Vi försökte vara vara sparsamma och använde en kupong från söndagstidningen för att gå på bio för halva priset. Tyvärr råkade filmen vara den sämsta på år och dag (The Archiplago, som ett två timmars långt straff) men vi tog igen den med drinkar på Ghillie Dhus efteråt.

Imorn blir det full rulle, handla mat, träning, shopping och städning står på schemat. Och med det önskar jag alla er därute som jobbar nio-till-fem-måndag-till-fredag godnatt och ser framemot min sovmorgon.

No comments yet

Kommentera

