Skip to content

Sega måndag

28 februari, 2011

Tråkdag på jobbet, nästan inga kunder men dock en SpanishMaria som kanske inte riktigt var på topp.

”Haha are you hungover?”

”….Worse”

Hon hade i alla fall väldigt många underhållande historier från igår då i princip alla från jobbet hade fylleslag med anledning av att Irland och Skottland möttes i rugby. Det var bara stackars jag, Brad, Helen och Ellie som tvingades hålla ställningarna på restaurangen. Vi hade det inte så pjåkigt heller i och för sig, massvis med choklad och dessutom råkade en och annan cosmopolitan slinka ner innan kvällen var över.

Nu är energin helt slut, jag har bara suttit framför datorn sen jag kom hem och sett Stylisterna (som jag inte kan sluta se trots att jag tycker att det är så dåligt) och ätit risotto som jag fick med mig hem från jobbet. Snart blir det sängen och sen två lediga dagar tillsammans med frugan som jag knappt har sett till sen hon började sitt nya jobb i veckan där hon har rivstartat med långpanna efter långpanna.

No comments yet

Kommentera

