Skip to content

Plus minus noll?

25 februari, 2011

Idag har jag varit duktig och gått på bodypump där ledaren verkar ha samma stylist som tjejerna i Spice Girls (samma smink, samma sorts frisyr, samma energiska inställning och framförallt samma magtröja) och där jag tvingades lyssna på E-type.  Var även på hennes spinning-pass i början på veckan då hon rev av en ABBA-låt. Heja Sverige.

Sen blev jag mindre bra, mötte upp Susen på stan för middag på Gusto där vi åt den kanske godaste pizzan någonsin följt av choklad och film här hemma i soffan. M&Ms i mitt hjärta men imorn blir det nya tag, jag har fyllt kylen med grönsaker och rotfrukter och allt möjligt nyttigt. Jag vägde mig när jag var hemma i Sverige i januari och slog nytt personligt rekord fast på ett allt annat än bra sätt. Om beach 2011 ska kännas någorlunda bra är det dags att sätta fart.

No comments yet

Kommentera

