Skip to content

Åh underbara fredag alternativt tiden är ur led

18 februari, 2011

Vaknade alldeles för sent imorse efter ost- och vin-knytkalas hos Izzy igår. Harregud vad jag åt, hade nog kunnat rulla hela hemvägen om det inte vore för att det är uppförsbacke.

I alla fall hann jag just så passa slänga i mig lite frukost idag innan frugan drog med mig till gymmet. Nu, kl 16.55 har jag hunnit duscha, äta lunch och börjat städa lite. Det börjar snart mörkna ute och jag har gjort sånt som dom flesta hinner med innan klockan har slagit tolv. Panik!!!

Nu är den största frågan, middag och drinkar ute ikväll eller filmmys hemma?? Börjar 11 imorn och jobbar dubbel och borde borde borde vara ordentlig ikväll. Men. Det är ju fredag.

No comments yet

Kommentera

