Skip to content

Vad är grejen med Valentines day?

12 februari, 2011

I princip fullbokat på restaurangen igår, ikväll, imorn. Och på självaste måndag är alla bord bokade ungefär tre gånger om. Romantik på rullande band serverar vi på David Bann’s och jag är lite rädd. Herregud vad vi på golvet ska få springa.

Jag har lite svårt att se varför man vill gå ut och ha en romantisk middag med sin kille/tjej samtidigt som resten av världen också är ute och försöker ha en precis lika speciell kväll som du. Vad hände med spontanitet?

Förhoppningsvis försöker killarna visa lite stil genom att ge bra dricks i alla fall. Banne mig.

Och med det tar jag helg, sätter på mig jobbskorna och längtar redan efter den där första drinken när sista kunden har gått. Cheerio!

No comments yet

Kommentera

