Skip to content

This is for you Carro

10 februari, 2011

Ni vet hur det kan vara med den där blogg-peppen. Ibland försvinner den helt och hållet, så är det bara.

Dessutom var det så mycket där ett tag, Carro och Jennica kom på besök (världens bästa helg, alla kategorier). Sen åkte jag hem en hel vecka, överraskade mamma på hennes födelsedag, träffade fina vänner och bara myste runt i mitt vintervackra Västerbotten.

Sen kom jag tillbaka och hamnade i nån slags svacka och då är det stört omöjligt att hitta inspiration att skriva blogginlägg. Jag har inte riktigt tagit mig upp helt än men är på god väg. Braiga arbetskamrater och ordentligt med motion och hälsosam mat är underskattat.

I alla fall så har fröken Värmland klagat på uppdateringen här i bloggen. (Hon kanske inte riktigt är rätt person att säga nåt när det har stått helt still på hennes sen förra våren nån gång.) Men okej då, vi försöker väl igen då. Klara färdiga gå.

No comments yet

Kommentera

