Skip to content

Bokat och klart

5 januari, 2011

Den 20 januari åker jag hem till det underbara vinterlandet Norrland i en hel vecka! Äta mammas mat, gå på promenader med vovven, åka skoter och mysa med vänner står på schemat. 15 dagar till avfärd och jag längtar lite!

Nåt annat som är bra att jag kan ta hit mer kläder och grejer på tillbakavägen. Jag har ungefär två plagg i min garderob här. Okej, det kanske var lite överdrivet men det är banne mig inte långt ifrån. Och när det nu dessutom nästan är bestämt att vi kommer att stanna längre än bara till våren måste jag ju ta hit lite sommarkläder. Det hade jag ju inte en tanke på när jag packade väskan i höstas.

No comments yet

Kommentera

