Skip to content

Hej hopp!

19 december, 2010

Igår hände nåt som jag inte minns när det inträffade senaste: Jag hade en ledig lördagkväll!

Det firades med after work-drinkar med Roslyn, utgång med Sus och Laura för att till slut möta upp med våra favoritpojkar på Ghillie Duhs som av någon anledning hade öppet till 5.

Och titta här då, jag lyckades till och med få med några av dom på bild!

Greame och James

Mark och Ian. Fin-pajka’.

Nu är det dags att börja ladda för att återgå till vardagen, jobb klockan 5 och jag har aldrig känt mig mindre peppad.

No comments yet

Kommentera

