Skip to content

Dagen som bara blev bättre

27 november, 2010
tags: ,

Dagen började sjukt dåligt, hur mycket som helst att göra på jobbet och en telefon som ringde var femte minut, jag skojar inte. Stress stress stress och när jag väl slutade gick det inte att få upp dörren till omklädningsrummet där jag hade alla mina grejer..Grrreat.

Det ordnade sig till slut i alla fall och jag fick komma hem och andas lite och sen blev det bara bättre. Jag och frugan begav oss ner på stan i en taxi och hittade oss ett bord på puben The Last Drop där vi för första gången sen vi kom hit testade haggis på riktigt. Det smakade i princip likadant som pölsa, rätt gött med andra ord.

Sen gjorde jag det enda rätta och gick hem så att jag ärligt kan säga att jag inte är bakis på jobbet imorn. Vuxenpoäng till mig och rolighetspoäng till Sus som gick vidare!

Nämnde jag förresten att det snöar ute? Det snöar till och med lapphandskar och slasket är ett faktum.

No comments yet

Kommentera

