Skip to content

Hej mitt vinterland

24 november, 2010

Jag fick ett sms av pappa igår.

”Idag har jag varit ute och sparkat med vovven, föret var perfekt. Imorn ska vi åka skidor”

Jag hade precis kommit in från en promenad runt dom där bergen vi har utsikt över från vardagsrummet där jag på vägen mötte både en och två och tre personer som var ute och sprang i shorts och t-shirt. Den kommer blir riktigt konstigt med en snöfri vinter, idag är det en månad till jul fast i mitt huvud är det fortfarande oktober när man tittar ut genom fönstret.

PS. Ber om ursäkt för bristen på bilder här på bloggen, jag ska bli bättre!

No comments yet

Kommentera

