Skip to content

Ledig dag 1 av 2

22 november, 2010

Halleluja säger jag bara, äntligen ledighet! En galet bra helg har satt sina spår. Vinprovning, utekväll med folk från alla möjliga ställen, stressiga stressiga dagar och kvällar på jobbet, after work-drinkar osv osv.

Planen idag var egentligen att ta en tur till konstmuséet följt av lunch på stan men mitt sällskap lyckades dra på sig en ordentlig förkylning så det blev en raincheck på våra planer och istället en lugn hemmadag.

Jag har passat på att städa och organisera mitt rum som jag inte riktigt blir helt nöjd med, sortera ut grejer som ligger och skräpar och storhandlat med frugan.Vi har jobbat om och runt varandra hela veckan och knappt hunnit mer än att säga hej hejdå i dörren. Inte riktigt okej.

No comments yet

Kommentera

