Skip to content

Hej igen världen!

16 november, 2010

Det är så länge sen jag satt vid en dator (typ två dagar) att det känns som att jag har glömt bort hur man gör. Helgen har stavats jobb, after-work-drinkar, mitt första riktiga pass som supervisor (det gick bra, tackar som frågar) en sjuk fru som jag inte riktigt har hunnit ta hand om och igår var jag ledig och sov bort ungefär hela dagen. Det jobbigaste jag gjorde var att gå till Sainsbury’s (tar ca 10 minuter) för att köpa choklad och chips. Bra där.

Annars då? jodå, kom hem från jobbet för ungefär en timme sen och har suttit som fastnaglad framför datorn sen dess, nu ska jag ta tag i mig själv och gå ut och gå och sen kanske städa lite. Eller ligga i soffan och se Vänner och Scrubs.

No comments yet

Kommentera

