Skip to content

Todo today

10 november, 2010

  • Fara ut och springa. Senaste veckorna har det blivit lite för lite motion och lite för många vinglas, drinkar och dagen-efter-choklad-och-pommes. Nu kör vi igen.
  • Hitta ett Bank of Scotland-kontor och betala hyran! Skulle ha varit gjort i måndags med bankerna har jävlats med mig. Jag kan inte gå in på min bank och föra över till ett konto i en annan bank. Det kostar £30. Istället måste jag ta ut pengarna och gå med £660 i kontanter genom halva stan till rätt bank och sätta in dom där. Gaaaahh! Det finns liksom inget logiskt med banksystemet i det här landet.
  • Lämna tillbaka den här finfina klockan som jag köpte på Urban Outfitters förra veckan,. Den höll i exakt fyra timmar efter att jag tog på mig den första gången. Bra kvalitet där.
  • Tvätta/städa och sen tvätta lite till..

Yes, då kör vi!

No comments yet

Kommentera

