Skip to content

Remember remember the fifth of November

6 november, 2010

Igår firades Guy Fawkes night med fantastiska fyrverkerier över hela staden. Jag fick hipps vipps fredagkvällen ledig och jag tror nästan att det är den första sen vi kom hit. Så jag passade på att hänga med Sus och hennes fina jobbkamrat Lilly på en mysig fransk restaurang med fantastisk inredning i den gamla delen av stan och sedan vidare till 99 Hanover Street och den lite finare delen av staden. Susanne frågade flera gånger under kvällen ”Bor vi verkligen i den här staden?!”. Och jag tror banne mig att det är så.

One Comment leave one →
  1. Josefin permalink
    7 november, 2010 18:09

    ”Remember, remember the 5th of november..”

Kommentera

