Skip to content

Undrar om jag har världens-bästa-sambo?!

30 oktober, 2010

Igår när jag kom hem från en riktig skitkväll på jobbet hittade jag en ask i köket med två chokladmuffins i och en lapp där det stod:

”Till dig frugan! (ät inte allt på en gång…magont!)”

Det behövs inte mer för att det ska bli bra igen.

Annars då. Jo vi var till Surgeons Hall igår och tittade runt på patologi-avdelningen som var stängd förra gången vi var där. Ojojoj vilka läskiga saker det fanns, typ avkapade fötter, ansikten och armar med alla möjliga skador och missbildningar  i glasburkar. Morbidly fascinating var det nån som hade skrivit i gästboken och jag kan inte annat än hålla med. Man vill liksom inte titta men man kan ändå inte riktigt slita bort blicken.

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen ska jag kila tillbaka till jobbet igen, vi är typ fullbokade två gånger om ikväll, en helt vanlig lördag med andra ord. Gött!

No comments yet

Kommentera

