Skip to content

Plötsligt händer det!

18 oktober, 2010

Jag har varit ute och sprungit nu på förmiddagen. Och ärligt talat, det går inte så fort. Sen att den här 3-miles-slingan runt bergen börjar med en backe på ca 1 km gör inte saken bättre. För det mesta blir jag omsprungen både en och två gånger innan jag har hunnit hem.

Men idag! Idag var det min tur att springa förbi nån! I uppförsbacken till och med! Jag tar det här som ett bevis på att min kondition faktiskt har blivit bättre sen vi kom hit och jag började om med löpträningen. Sen att mannen som jag sprang förbi var typ 60 år gammal har ingenting med saken att gör, jag sprang förbi nån, jag är på gång! Ja!

No comments yet

Kommentera

